„Изкуството” планиране
Томове са изписани за това как се прави план продажби и как се планиран. Всеки, докоснал се до реалността в продажбите знае, че планирането не е наука. То е по- скоро изкуство – субективно и неточно. Защо тогава продължаваме с месечните планове, опитвайки се подобрим прогнозирането.
Мениджърите живеят чрез цифрите
Постигането на целите, гарантират дохода на шефа. Мениджърите мислят в цифри и говорят чрез цифри. Те отиват там където са, когато постигнат цифрите си. Много от тях вярват, че цифрите могат да опишат почти всичко, както и че всяка дейност може да се опише в цифра. Всяко число, като планирана продажба може да се постигне или да не се постигне. Договора се подписва или не се подписва.
Разбира се продажбите и планирането на продажбите не са просто двуцифрено измерение – изпълнено/неизпълнено, постигнато/непостигнато („0“ или „1“).
за да прочетете цялата статия в pdf формат, натиснете левия бутон на мишката